ny vecka nya tag

Idag var en syskondag, syrran är hemma & är sjukledig för att vila upp sig efter sin operation, så vi vaknade och började dagen med en promenad! Sedan blev det frukost och sedan kaffe hos vår moster..
Va även och kollade på vinterjackor idag, har som sagt sålt min beiga boomerang,
och tror att jag ska köpa en ny svart imorgon kanske..
valde mellan det och en goose jacka, med den får man en stor päls med också!

Men det blir nog en svart boomerang.. den känns mest klassisk som man kan ha ett par år :)

Kryssningen var iaf rolig! jag och linus vann hela tiden på alla spelmaskiner!
haha :) snacka om tur, det blev paf paf paf..



Mina fina föräldrar :)


Trött efter jobbet nu, så det blir att borsta tänderna & lägga sig i sängen..
Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0