MQ, H&M... shopping

De slutgiltiga svaret efter att ha gått i Nacka centrum är att det självklart blev shopping!
Hittade en superfin vinröd volang klänning på MQ som jag har tänkt att ha på mig i helgen :) Imorgon blir det fredagsmys hos madde & matte, (där det finns vildsvin).
Vi har täntk att laga lite mat, tacos! och ha en idol-kväll..
På lördagen blir det jobb-fest, också skoj :)



Ni får säkert se en mycket bättre bild sen från helgen :)
kul var det också att tripp, trapp och trull (mamma, storesyster & jag) gick med likadan vinterjacka.
Bakom mig ser ni också min syster som ville köpa likadan klänning som mig!
Snacka om bananer i pyjamas (+ att vi hade likadana byxor på oss)

Har även bild på en annan ny tröja,
149:- bara från H&M! :) superbra.



Imorgon blir det även jobb 8-16, så blir lite tv nu och sedan plums i säng :)

trevlig helg! puss, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0