Maskerad

Hallå där!
Sitter hemma nu, har varit i skolan fortfarande sjuk men redo att ta tag i det som jag inte gjort i skolan. Satt från elva till tre och kände sedan att jag började bli seg i kroppen och behövde vila lite. Åkte hem och fick reda på att vi minsann ska ha gäster, och nu sitter jag här och tar hand om min kusins tre barn, en på sex år den andra på fem och den minsta är ett.

Min lille syster sa till mig idag att hon ska på maskerad hos en kompis, vi försöker nu lista ut vad hon ska vara för något. Temat är något "sexigt", och några i hennes klass har redan bestämt sig vad de ska vara men hon har problem. Jag tänkte något i stil med dirty secretary, och det låter lite väl sexigt men ändå sofistikerat. Maybe latexleggings, latex body i kombination med en kavaj, hm sounds hot or not?

Så hjälp oss nu läsare, vad tycker ni?

Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0