lyckade muffins

Igår va jag & hämtade mina nya glasögon, oj shit vad jag ser bra.
Det känns så overkligt att se så bra, förstå vad mycket man missar om man har dålig syn utan att ha glasögon eller linser!? Man ser löven nu, konturerna och allt så mycket bättre.
Snart kommer även mina linser :)

Igår gick jag & syrran även och shoppa lite till, jag köpte ytterligare ett par trosor till nya bh:n och även en tröja och en väska till syrran:) så hon blev så glad att jag fick läppstift på min kind... - Tack! :)
Vi gick och hämtade vår kusin Elin sen som var överlycklig att få vara med oss, vi gick hem och åt mellis och började sedan baka för fullt, muffins först...
Johanna (min syster) hade inte någon bakform hemma, men jag sa att det nog räcker med pappersformar.. ja.. och d börjar redan rinna ut innan vi fått in muffinsen i ugnen!
Och väl i ugnen svämmar det över... Johanna blir sur och springer hem & hämtar bakform hos mamma.
Jag & Elin bakar klart chokladbollarna så länge... resultatet på både henne & mig blev, ja.. kladdigt!





första muffins-försöket... andra försöket hann jag inte vara med på,
men jag tror det blev bra :) var tvungen att gå iväg till jobbet...
men kul hade vi! woho :)

Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0