I love shopping

aj caramba vilken shopping det blev!
det var absolut inte med meningen att de skulle bli så..
nu är jag trött, en powernap skulle vara på sin plats :)

Det blev en klänning och en tröja på H&M, och även en superfin jacka till linus!
åh vad han ska bli fin :)
Sedan blev det en present till Marija som fyller år 1 november, wiho.
och även ett diadem med en paljettrosett, så himla söt att jag inte kunde låta bli..
och även en till klänning på lindex :)

härligt.. och nästa helg blir det kryssning!



tips: åk till h&m så blir ni lika glada som mig!

love, S

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det gör ju mitt med nu =(

2009-10-10 @ 16:39:19
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0