det snöar!!

halllååååååååå, kollar ni ut eller?
det
SNÖAR.

Det smälter ju bor lika fort eftersom det är 1 grad ute, med ändå. Det snöar!

Vaknade 8 imorse (som vanligt) gick upp och telefonen ringde..
Japp, de ville att jag skulle börja jobba så fort som möjligt..
Jag sa halv 11, så hinner inte till gymmet idag heller :(
Sitter med kaffe, juice, ägg och macka nu.. gillar långa frukostar..

Jobb idag alltså 10:30-20:15, men sen är jag bannemej ledig!
Måste ner till sjukhuset troligtvis, fått ont där jag opererat mig..
hoppas bara på att det inte är någon infektion.
Sedan på torsdag ska jag skjutsa syrran till huddinge också för då ska hon opereras
Jäkla mycket sjukhus den här veckan.. hatar sjukhus.


ska fortsätta äta min frukost nu..
hoppas Marija blir frisk snart så jag kan mörda henne på gymmet igen :)

Kram, Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0