bäst på morgonen

Jag tror de flesta människor föredrar kvällen,
men jag föredrar faktiskt morgonen, den är mysig och lång om man går upp i en bra tid.
Jag vaknade vid 8 imorse som alltid, åt en macka och gick sedan ner till sjukhuset,
det blev en penicillin-kur i en vecka, egentligen va inte de jätte behövligt för det såg bra ut,
men de kunde bli lite bakterier där så de va för att ärret ska läka ihop någon gång :)

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe, som är de bästa kaffet på hela dagen!
det är som godast då.

Jag är rätt så trött idag, men ska nog försöka träna idag eftersom jag inte hunnit de andra dagarna, men först blir det nog att åka och handla med mamma..



Godaste kaffet med snyggaste kaffemuggen..

Have a nice day, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0