Aja Baja!

Jag känner mig frisk nu! Medicinen har gjort sitt.
5 dagar kvar att äta den, men jag har ingen feber och ingen halsont. Så skönt.

När jag börjar känna mig frisk känner jag mig redo för "tröstshopping" - tröst av att ha mått dåligt i flera dagar.. haha, dålig bortförklaring.
H&M hade fått in massor av superläckra kläder !!!!!!!!!!

Jag kan inte stå emot.. Struntade faktiskt i en klänning för 300:-,
så sparade iaf in på något..

Hursomhelst, det blev .. 2-pack strumpbyxor från divided (alltid bra att ha på lager),
..en mascara
...ett jättetufft svart, långt halsband
.....en jättesöt vit topp med 2 rosor
......en svart bolero, supernödvändigt då min blivit krympt i tvätten (bomull)
det var inte jag som tvättade!

kanske ska ta bild på alltihop, har kameran redo & det är kaffedags så :)

/sandraaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0