vinter på onsdag!

Sägs att snön kommer på onsdag,
isf blir jag SUPERLYCKLIG! mysigt med snö.
Tyvärr har jag inga vinterdäck till min bil :(
Men..
man har ju en pappa som alltid fixar allt sånt där tekniskt åt en!
som att bilar är tekniska?
Jo, idag lagade han min bagage-lucka som inte gick att öppna,
varken inifrån eller MED nyckel! dessutom skulle jag åka in i en tvätt idag med bilen,
jag vägrade köra och lämnade över nyckeln till syrran, SEN går det inte att skruva av antennen där uppe på taket på bilen, syrran vägrar gå in på OKQ8 och fråga om hjälp, jag går in och frågar och får låna en tång.

Det är väl inte pinsamt? de är ju meningen att blondiner ska få hjälp...

annat skoj som hänt idag?
färga syrrans hår från blont till brunt - resultat?
Snyggt..
MEN...blonda fläckar. I'm so so sorry.. vilket liv det blev.
Mitt hår nöjdes med att göra det blondare.. jag älskar superblont hår!


GRATTIS TILL MARIJA SOM BLEV 20 ÅR IGÅR!!!!!!!!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0