Träningsvecka 1 avklarad

Den här veckan har gått rykande fort!
Jag har tagit träningen på allvar och tränat järnet de här 5 dagarna..
och det känns så J'VLA BRA!

Det känns som när jag spelade fotboll, då man sprang flera kilometer och bara kämpade för att komma först och få sån bra tid som möjligt,
för även om jag har astma så är min kondition jäkligt bra!
och det är så kul! kul att tävla med sig själv..

Jag tycker att man absolut inte ska tävla med andra,
utan man ska bara jämföra sig med sig själv och inte någon annan :)


kameran är fortfarande här hemma & sladden hos älsklingen,
när han kommer hit ska han få minst 100 pussar på sig!


KRAM, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0