söndag - jobbardag

Tycker alla ska få vara lediga varje söndag..
härligt väder ute, hade mycket hellre tagit en lång, mysig promenad idag,
istället för att jobba!

Hursomhelst blev dagen ganska lyckad igår, vi hade tänkt se på bio,
men det gick ingen som vi fatta tycke för.. så då behövde vi planera om.

Jag, syrran & älsklingen åkte in till Gamla Stans Julmarknad!
Ja, det är ju ett måste varje år..
Det var mysigt att strosa runt där och gå in i småbutiker längs de trånga gatorna,
där de förövrigt var fullproppat med folk!






min söta pojkvän larvar alltid sig inför kameran..
jappjapp! ha en bra söndag alla!

Kram, Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen, se där ;p men vi kom in ganska sent!

2009-11-29 @ 17:16:08
URL: http://grandan.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, då var vi där typ samtidigt ;)

Du känner mig, det kommer dröja innan den dagen! Jag hoppas att du fortfarande inte har något planerat den 19e!! :D

2009-11-29 @ 22:51:50
URL: http://grandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0