sex tjugolappar rikare

Jag har nu slösat ett par hundralappar på några fonder,
åh vad svårt det ska vara!
dessutom råka jag göra lite fel, man va ju tvungen att hålla reda på om de va ränte- eller aktiefondet etc... pappa får hjälpa mig lite imorgon :)
Hoppas jag blir lite rikare, för de kändes ju lite vuxet att spara...
haha, tönt...

Hmm, annars har jag jobbat idag & sedan gått en powerwalk med Hanna efteråt:)
Alltid lika härligt att gå och tjitt-tjattra med henne om allting,
ja, vårat skitsnack är om killar, killar, killar... med andra ord - livet.

Hade även turen på min sida idag, och fann 120:- liggandes på marken,
bara sådär! stackarn som blev av me dem..
men jooouppi för mig!

Imorgon ska jag nog köpa mig garderobsbelysning,
så jag kan se mina fantastiska kreationer i garderoben :)
89:- för tre stycken på Clas Ohlson,
de är batteridrivna, 4 st batterier sätter man i..
och man trycker på fronten på den bara för att sätta på- och av den.
hur bra kan det inte bli?



träna träna imorgon också, puss på er!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0