Pepparkakshus!

I lördags efter vi varit i stan så gick vi faktiskt hem till syrran,
för att göra ÅRETS PEPPARKAKSHUS!

Jag sa bestämt till henne att jag verkligen är Usel på att rita fint och hålla på,
inte nog med att jag skriver som en kråka ( fått pappas superfina handstil )
så ville hon att jag gjorde ena sidan av pepparkakshuset, och de gjorde jag ju..
inte blev de nå traditionellt här inte!
Det blev hjärtan, granar, en leende gubbe..

Ja, de här bilderna säger mer än mindre om vilken sida jag gjort,
och vilken sida mins systeryster gjorde :)






ååååh nu ska jag försöka läsa på om fonder,
jag ska köpa massa å tjäna pengar! DE NI!

Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0