long day

Vad härligt det är att ligga i sängen såhär sent,
och ha de mysigt med julstjärnan som hänger i fönstret...
Jag har en julstjärna av koppar, den är verkligen finast!
De känns supermysigt att ligga här.. har en härlig julkänsla,
dock skulle den kunnat bli lite bättre om snön vill falla någon gång..


Igår blev det iallafall shopping, som vanligt...
Det var massor butiker öppna längs gamla stan,
Det blev Monki först, hade sett MIN "påfågel-kjol" i tidningen,
och jag va bara TVUNGEN att ha den.. den va ännu finare på!



Guldet och Silvret i kjolen syns inte lika bra på bild med blixten,
den är iaf otroligt vacker!

Dessutom har jag ju världens bästa pojkvän,
(hur många gånger har jag sagt de?!)
men han är verkligem MIN GULDKLIMP!
Hursomhelst kände väl han för att göra mig glad....

och jag fick denna fina klänning!
(som jag hämtat inspiration från Camilla som var med i Idol)

vs. 

Jag ser ju inte sådär supergla ut på bilden,
lite trött efter ha gått med klackar på Gamla Stans "jämna gator"
haha..


Blev superdupertrött efter de här inlägget..
Godnatt på er! imorgon blir det att träna & jobba...

KRAM, Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0