Keeping it in the sicky style

Vad är oddsen på att så fort man blir frisk ska man gå och bli sjuk igen? Nu ligger jag i alla fall hemma, eller har gjort det sedan i fredags med feber och hosta, usch säger jag. Men ÄNTLIGEN börjar jag bokstavligt talat må mycket bättre, för jag har gjort framsteg, nämligen dragit mig upp ur sängen! Plus poäng, och nu fortsätter jag med min fruktkur för att hålla mig frisk hela vintern, vilket jag verkligen måste och jag orkar inte vara sjuk.

Sitter faktiskt för tillfället och pluggar, har en tenta på måndag och ångesten börjar krypa fram i små men säkra steg. Tog en pause från pluggandet, och tänkte att jag lika gärna kan uppdatera!

Ska även ändra vår design på bloggen, denna känns lite väl geek. Nej vad för er dag med sig i detta "underbara" väder?


give me a M ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0