godmorgon allihop!

Man blir verkligen trött av att jobba!
välkommen till vuxenlivet... usch. vill inte bli vuxen.

Tänk om man kunde bli rik på att vara kändis istället,
och bara få ha det roligt, shoppa, shoppa, shoppa..

Skulle ha tränat imorse med Marija, men hon "banga",
fy skäms! nästa vecka ska jag dra henne till gymmet bokstavligt talat!
Eftersom jag också måste börja ta träningen på allvar igen :)
Man blir så trött av att inte träna..
Börjar med en morgonpromenad i Ösmo imorgon,
då jag tar bilen till sötnosen ikväll efter jobbet!



Vad tycker ni om mössan?
Pälsen sitter på min gamla rockport vinterjacka :)
haha!

Nu är det dags för lite smink,
och sen dra sig mot jobbet :)

Kram alla!
Sandra

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Ja, precis! :)

Tack det ska jag verkligen ha :D

2009-11-11 @ 22:20:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0