äntligen helg!

Ja, eller äntligen EN LEDIG DAG!
Det är inge skoj att sitta på jobbet i hela 10 timmar,
även fast man har raster!

it's too much, jobbade igår, jobbar på söndag och måndag..
Idag, LÖRDAG, är min lediga dag.
Det känns ju iaf superbra, dagen ska spenderas med mitt hjärta!
Dock ligger han fortfarande kvar i sängen och sover,
men inte länge till :)
Tänkte börja slå in alla julklappar snart, ska bara duscha innan :)

Det blir troligtvis bio & middag i stan,
jag kan ju säkert smöra lite och få honom att shoppa med mig,
behöver ju smakråd... haha..



Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går..
vi har det bara såååååå oförskämt bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0