a good day

Hej alla glada!

Sitter här och pluggar, har gjort det i två timmar nu och känner att jag behöver en paus. Försöker vara duktig och plugga men känner att motivationen ligger på noll.
Så för tillfället lyssnar jag på musik och har det mysigt i mina mjukisar och min varma filt. Mysigt med höst/vinter. I like it alot, förutom när det blir slaskigt och äckligt ute.

Väntar också på att min syster ska sluta skolan, har nämligen bestämt mig att köpa nya stövlar till henne, vilket hon verkligen behöver och imorgon blir det bio och mat för oss två. Skönt att spendera en hel dag med sin syster, speciellt för henne kan jag tänka mig eftersom hon är så ung och inte kan göra så speciellt mycket.

Nej nu ska jag kanske spela lite spel, hm eller kolla in face? ;)

Vad gör ni idag?



vill känna mig sådär fräsch nu :)

/M


Kommentarer
Postat av: MADELEINE

SV: Hej! Jo dem kanske kommer upp senare för jag glömde min kamera hemma så det var bara min syster som tog kort och jag har inte fått tag i dem bilderna än men dem kan dyka upp i min blogg! Men allt bra med dig`?

2009-11-13 @ 12:14:29
URL: http://mmiims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0