Vårkänsloooor

Jaaaaa då, nu minsann känns det som om våren är på sin väg till Stockholm! Det tackar vi för! Kändes härligt när man gick ut på morgonen och kände solen mot ansiktet, men ändå var det kallt, så kallt att man faktiskt om man bortser från solen ändå måste ha vinterjacka, det suckar vi för lite ..

Idag hade jag föreläsningen, men den kändes väldigt ointressand och inte så värst givande så jag tog mig hem då vi avbröt för lunch. Nu sitter jag här och ska plugga snart, samt hjälpa min lille syster med engelska. Sen blir det övningskörning med min pappa, härligt härligt.

Vi hörs mer under dagen!



Jag och min syster i somras i Grekland. Detta var härligheter ska ni veta!


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0