Vad är meningen med livet?

Jag sitter äntligen och skriver min filosofi uppsats nu efter mycket internet sidor, drömmande om resor, kolla hur mycket man ringt för, gjort av med, kollat mycket bloggar, kommenterat o.s.v...

Jag valde att skriva om vad som är meningen med livet,
jag har redan skrivit om vad tre andra filosofer anser vad som är meningen med livet.
De skriver om att de valen vi gör, formar vårat liv, och därmed ger en mening med livet.
Men det känns som att det är någonting som fattas, jag kan nog ställa minst tusen frågor om vad som egentligen är meningen med livet, är det att skaffa barn och föröka sig, leva och sen dö, resa?
what what what.

kan man ha en välplanerad väg genom livet?




Det känns lite som att allt bara bli pannkaka, vad är meningen med livet för er????????????
/S


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

- ta chansen & tyck till i min blogg nu om det är något du saknar/vill se av mig! make a word :)

2009-03-13 @ 17:25:20
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Nicole

Åh, den där uppsatsen hade vi också... värdelöööööööööös!!

2009-03-13 @ 21:18:43
URL: http://nicnors.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahahaha... Mm, han kan vara allmänt jobbig ibland. Famförallt när det gäller för honom att ge ut uppgifter.. Glad att jag slipper det där :-D hihi, tack ska du ha! Det var gott! :-)

2009-03-14 @ 13:52:25
URL: http://nicnors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0