studentmössa!

Min efterlängtade studentmössa har äntligen kommit!
Kul att det bara var jag & sara i klassen i stort sett som var där, + 2 till sen..
haha :) alla andra är borta.. åhh va gla jag blev!
självklart har jag fixat sladd nu också till bilderna :)



Taadaa! superkul som jag och sara skulle säga, eller varför inte supertrendigt.

Somnar just nu med datorn i famn.. så jag säger godnatt för mig,
och godmorgon till morgondagen som består av fotbollsträning, gym träning med M,
Massor av plugg, träffa syrran, få besök av farbor etc... PUSS /S

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad betyder SBB? Sandra(syrran) Bara Bajsar?

2009-03-27 @ 08:30:33
URL: http://hannarosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0