Slutet på helgen

Helgen kan defineras med ett ord, underbar. Födelsedagen som jag var på i fredags, var otroligt rolig! Vi hade det mysigt, och pratade mycket samt dansade. Precis så som våra kvällar brukar se ut. Kom hem någon gång runt halv tre och somnade på en gång, helt slut.

Igår åkte jag med mamma och pappa till Märsta för att mina föräldrar hade sett en snygg soffa där, den va snygg måste jag erkänna. Efter det åkte vi hem och jag somnade på sängen, sedan väcktes jag av ett samtal, och Milica frågade vilken tid vi skulle ses, efter vi planerat att alla skulla samlas klockan halv elva i Heron City väntade jag bara på min bästa killkompis som skulle komma och plocka upp mig.
Kvällen i Heron var rolig och resulterade att alla fick provköra min killkompis bil, även de som inte hade körkort. Rolig kväll och mycket skratt. Idag blir det att skriva på hemtentan, och baka hos min faster!

Hur har er helg varit?

Sedan måste jag gratta min syster som har hamnat på framsidan av blogg.se för andra gången i rad. Grattis itisfashion.blogg.se :)

/M


Kommentarer
Postat av: Mona

sv: vad bra juh :D jorå jag har haft en superbra helg :). Kram!

2009-03-22 @ 20:34:16
URL: http://monans.blogg.se/
Postat av: Mona

sv: jaså haru?:D vill oxå köpa ett par...:D

2009-03-22 @ 20:35:33
URL: http://monans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0