pluggdag + oden

Vaknade vid 10 imorse bredvid mitt hjärta :)
Vi åt frukost, sedan bestämde vi oss för att ta en liten promenad i solskenet.
Efteråt badade vi & hade ansiktsmask, haha.. tänk att jag lurar på honom sånt..

Idag blir det lite plugg och sedan ska vi äta kebab på Oden,
för er som inte vet vad det är, är det världens godaste kebab & vitlökssås
Jag är galen i kebab! mums, det ska bli riktigt gott..


Lånade bilden från Madelen, som är på mig & Linus!

Dags att åka hem till mig nu! /S

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv.aha, okej, va kul! :) jag har pluggat och gått en promenad :) men haft en bra helg då?

2009-03-15 @ 16:09:02
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0