Onsdag ..

Snö, snö och återigen snö .. känner att jag börjar ledsna på det här vädret! Vill kunna ha korta kjolar, shorts och tygskor samtidigt hålla en glass i min hand. Känns som om det är väldigt långt kvar tills man kommer kunna göra det.

Nu sitter jag i alla fall här och väntar på min söta pojkvän att komma och plocka upp mig, vi ska ut och shoppa idag .. eller han ska köpa lite saker och jag är hans rådgivare, ska bli roligt!
Är det någon annan än jag som känner att man börjar få slut på inspiration vad det gäller att klä på sig, speciellt nu när det snöar?
Jag har haft ett stort problem idag, fick bli svarta jeans tights med svart linne och kofta, sen blir det nog min fina fransväska till !

Skulle nog hellre vilja se ut som Carrie på den här bilden..



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0