Nu luktar det vår minsann!

Underbart väder gör mirakel på mig! Drog mig upp ur sängen imorse, och fick syn på solen, snacka om lycka där va! Åt frukost, vilket Sandra tjatar på att jag ska göra, nu är du bra stolt va :) ? Sedan begav jag mig till gymmet, körde det gamla vanliga passet och sedan hem.

Haft en underbart härlig dag med pojkvännen, då jag hjälpte honom att hitta kläder tills på fredag! Blev mörkgråa chinos, och två t-shirts, dock så smart som min gubbe är så glömde han påsen med t-shirts någonstans, så de är booooorta! Får nog köpa nya till honom, som en liten överraskning, vad tycker ni?

Nåväl, imorgon ska jag shoppa lite till mig själv, hoppas på det bästa!


Bilden togs av mig i Dalarö förra våren.

Nu vill jag att solen lyser varje dag och att det bara blir varmare, snäll den önskan kan väl få gå i uppfyllelse :) ?

yours sincerly M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0