Hemtenta & "Du är vad du äter"

Självfallet har jag inte hunnit uppdatera och känner mig hemsk! Jag har haft fullt upp de här dagarna, nämlingen träning med Sandra och skrivit hemtentan .. börjar känna mig lite smågrinig känner jag! Nu är jag snart klar med tentan och då ska jag vila upp mig, plus träna på fredag, längtar längtar längtar :) nu har jag gjort träningen till en bra vana samt en rolig en, allt tack vare min gym kompis, Sandra :)

Imorgon ska jag till läkaren och kolla upp mitt finger, sedan ska jag tvinga mamma att ta en runda här i Haninge centrum! Kommit in nya saker lite överallt, så värt att titta!

Nu sitter jag och tittar på "Du är vad du äter", skriver när det är klart!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0