härligheter till max

Åh vilken härlig dag, nästan så att man vill börja sjunga!
Skola från klockan nio, men idag var det minsann inte svårt att ta sig ur sängen eftersom solen sken in genom fönstret och gjorde mig på bästa möjliga humör. Drog på mig kläderna och tog mig mot bussen. Skolan är väl som den är, helt okej och idag höll jag inte på att somna eftersom jag hade solen rakt i ansiktet, härligt härligt.

Tog mig sedan mot stan och köpte födelsedags present till en vän som firar sin 19års dag imorgon :) på tåget hem slukades jag upp av min bok så som jag har gjort de senaste två dagarna. Kan medge att jag är kär, kär i boken "Män som hatar kvinnor". Sedan i somras har jag inte blivit så uppslukad i en bok som i denna. Älskar älskar älskar den, så ett tips till er som gillar att läsa, läs den ni kommer inte ångra er. Den är lite seg i början men annars helt fantastisk!

Kom nyss hem, efter övningskörningen med pappa. Måste medge att det idag gick väldigt bra, hoppas det fortsätter så och snart tar jag väl hem körkortet *hoppas*, tills dess så får man ta tåget eller vännerna som har körkort och bilar.

Nå har ni haft en bra dag?

/M

Kommentarer
Postat av: Mona

Du får ha en trevlig helg :D !

2009-03-20 @ 13:05:36
URL: http://monans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0