härliga härliga väder

Underbart! livsglädjen är tillbaka..
man vaknar, tittar ut genom fönstret och möter endast en blå himmel & sol..

har tagit lite bilder, dock så sitter jag hos Linus utan sladd till den :/
och jag ogillar min kamera, men ska ju köpa en ny, bra kamera! :)

50% på Base Home dessutom, och det finns massa saker därifrån jag vill ha!
Köpte ett slags ljusfat, där man kan lägga på olika brickor.


Så ser den ut, och de där svarta kan man byta ut mot massa möjliga andra brickor!
Finns fullt med olika färger, med mönster o.s.v..
Från märket Cult Design kommer de ifrån och har massa annat.

Dessutom passade jag på att önska mig lite saker från märker Leonardo,
till min födelsedag.
Dock hittar jag ingen hemsida med det märket :(
Vet någon den hemsidan?! :):):)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har vissa saker från Cult Design serien.. Perfekta saker att önska sig i present! Dom har en massa fina saker. Nästan så man blir lite klåfingrig!!

2009-03-18 @ 16:01:19
URL: http://nicnors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0