Gör ett medvetet val

Idag hade vi en stress föreläsning i skolan,
personligen tyckte jag inte att den var så bra.

Men allvarligt nog så är det stressigt att tänka på framtiden.
Vad ska jag plugga? Vill jag verkligen arbeta med det i hela mitt liv?
Ska jag plugga direkt, eller ska jag ta det lugnt och jobba ett år?

HJÄLP.

Var nyss inne på studera.nu för att försöka göra ett medvetet val.
Och jag har bestämt mig för att söka till sjukgymastprogrammet i Huddinge.
Höga poäng att komma in, men jag vill klara av det :)
Sen om jag är 100 % säker på att det är de här jag vill göra, det återstår att se.
Något inom idrott är jag definitivt säker på att jag vill göra...
Men när ska man då hinna flytta hemifrån? Flytta ihop med pojkvännen?
Få barn tillsammans? Skapa ett eget liv tillsammans, en egen liten familj?

alla frågor bara snurrar i runt i mitt huvud!


men jag är glad ändå...

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: oja, det är farligt :) Angående ditt inlägg så var jag precis likadan. Hade sån ångest över vad jag skulle välja och göra, men det kommer att lösa sig :)

2009-03-11 @ 17:28:30
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0