Fullt upp ..

Hallå där ute!
Har inte skrivit mycket idag, men därför har Sandra hållt bloggen aktiv, väldigt bra :) Idag har det varit en hektisk dag, kom precis hem. Hade skola från klockan nio på morgonen, sedan fick jag tillbaka min tenta där jag fick VG, mycket duktigt måste jag medge! Så happy är jag minsann! Sedan bar det av mot stan, där jag köpte presentkort på NK åt min pojkväns bror, och ett par skor till lilla mig, som en belöning liksom. Blev ett par från H&M, lägger upp en bild förmodligen imorgon!
Väl när man kom hem fick man äta snabbt och sedan åka iväg för att titta på soffor till vårt vardagsrum, äntligen har mina föräldrar bestämt sig, och det tackar jag Gud för, mina föräldrar har en sorts beslutsångest på högsta nivå.

Så ja ni ser, en dag med fullspäckat schema, hur har er dag varit? :)

/M

Kommentarer
Postat av: SARA

har haft en superrolig dag som du kanske såg ? :P hehe



sv: okej :) hehe jaa visst har de ? :) grymt kul dag hade vi idag iallafall :D kram

2009-03-12 @ 19:03:12
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0