Fredag!

Äntligen fredag va? Jag måste medge att det kändes som fredag för mig igår, eftersom jag slutade skolan klockan 12:00 och idag är jag minsann ledig, härligheter i massor ..
Vaknade för en halvtimme sedan, kändes som att den här sömnen behövdes efter veckans föreläsningar och seminarium. Som ni förstår går jag på Södertörns Högskola, och det är ständigt spring.

Gårdagen innebar massor av städning, och min garderob är under kontroll nu, Sandra du kommer vara stolt över mig :)
Idag blir det en lunch inne i stan med en kompis, och sen bär det hem för en lugn hemma kväll. Längesedan jag hade sådana lugna hemmakvällar, den enda som i princip saknas nu är Sandra. Men du har det säkert underbart bra i Sälen. Åk lite skidor för mig också, och se upp i backen :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning, får nog bli jeans eller något idag .. kanske tar en dagens outfit, men måste dock varna er att jag är dålig på sådant!

/M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0