ett tips

Sitter här nyduschad och insmörjd i min kokos/banan kräm, som luktar gudomligt och tänkte uppdatera lite, vilket jag ser att Sandra gjort flitigt, goodie! :)
Har faktiskt ett tips till er där ute! Då jag har mörka ringar under mina ögon, som dock är genetiskt, och innebär att man inte kan göra så mycket åt det, förutom operation. Därför använder jag en jätte bra foundation som lägger sig perfekt och det märks knappt att man har foundation. Clinique´s kollektion av foundation är värda att testa, de ligger runt 275 kr, visserligen är det en slant men det är inte så att man lägger i halva burken på två veckor. Den är väldigt dryg.


Nå, är ni villiga att ge den en chans?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0