En shopaholics bekännelser

Att jag känner igen mig så väl i den meningen..

Jag läste redan den boken för ett par år sedan,
och jag fastande direkt! Kunde inte lägga ifrån mig boken..

Boken och uppföljarna är skrivna av författaren Sophie Kinsella.

Det handlar om Rebecca Blomwood, hon bor till en början med sin bästa vän och hon shoppar precis hela tiden! Hon går på allt, "ta 3 betala för 2" och 20% rea (det är ju ingenting!) Och pengarna kommer ju från hennes kreditkort.
Det är så himla kul! och hon träffar Luke.. och det är så romantiskt och roligt!
Man lever sig verkligen in i hennes historia, och det är så kul när de gifter sig sedan..
och hon sätter sig alltid i shopping-problem..
ne..det är SÅ bra!

 

Det här är första boken - En shopaholics bekännelser



Andra boken - En shopaholic i NEW YORK



Tredje boken - En shopaholic säger ja

Sedan kommer även en shopaholic får en syster och en shopaholic i väntans tider snart!! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0