Dofta in våren

När jag klev av tåget tänkte jag om jag skulle ta bussen eller gå,
jag valde att gå som vanligt, tar ca en kvart.. och det gjorde jag rätt i!

Solen sken, snön smälte, och jag gick där för mig själv med ett fånigt leende.
Men det blir så när man blir så glad av solen!

Sommarens doft och bodybutter från The Body Shop,
är helt klart hallon!

Tänkte att jag skulle köpa min vanliga jordgubb, men icke!
jag tipsar er om Bodybutter - Raspberry



den doftar underbart.. & folk frågar alltid vad det är som lutkar så gott när man sätter på sig den :)
- Try it!

/S


Kommentarer
Postat av: Isabelle

precis! ÅH RESOR! :) jag och pojkvännen ska dock fara på påsk tror vi ;)

2009-03-13 @ 16:20:30
URL: http://isabellestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0