Det är fredag och jag jobbar

Det blev fotbollsträning imorse, vilket skapade en huvudvärk..
tryckt i mig två ipren och en flytande alvedon just nu.. tror att det börjar släppa.
Lite iaf.. skulle inte förvåna mig om jag börjar må illa också..
mamma känner sig tydligen lite sjuk..

Idag om ca en timme så börjar jag jobba!
Sitter som kassör på Sabis, haninge.. slutar iaf halv 8 och slipper stänga :)
Då är älsklingen hemma hos mig.. och imorgon ska vi på bio!
jag älskar att umgås med honom! det gör mig jätteglad.

Vet dock inte vilken film vi ska se, män som hatar kvinnor, changeling,
 benjamin buttons otorliga liv, möjligtvis en shopaholics bekännelser?



Marija & Jag..
tycker vi ser supersöta ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0