2 dagar kvar!!!

woho, om 2 dagar är jag 19 år! inte mycket att hurra för kanske..
men vet ni vad? jag har kommit på vad jag vill köpa!!!!!!!!

en dkny väska.....
alltid velat ha en... och jag är så sugen på att köpa en sådan istället för en kamera..
det är en bra investering!

och dessutom ska jag visa er en supersnygg klänning som kommer ut på Gina inom kort,
hade inte kommit ut i min gina butik :(

 

finns i svart, vit & blå... den svarta är så grymt snygg! 299:-
handlat min supersöta klänning idag iaf, måste ju fira med något att lönen kommit! :)
plugg nu i skolan med sara... vi sitter och drömmer oss bort med alla skor å klänningar på precis alla hemsidor...

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0