Sliten och trött.

Nu börjar jag känna hur sliten jag är och tröttheten sätter verkligen sina spår på mig. Mina påsar under ögonen har förvandlats till säckar och jag börjar känna huvudvärken tränga på. Usch och fy :/ orkar inte mer verkligen. Men det positiva är att tentan närmar sig och då är den snart över, det negativa är den hemska tenta ångest man känner inombords, please go away!

På torsdag tar Sandra studenten :) ska bli riktigt roligt, senare mot kvällen kanske jag tar mig in mot stan och träffar tjejerna på en drink och mycket prat och skratt, tack gode Gud för sommaren!

Nej nu back in action, plugg som gäller ialla fall till klockan elva, halv tolv sen ska denna principessa ta sig en riktigt sömn.

Bye bye :)/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0