ojsaaaan :)

Hej där ute :) hoppas ni inte har glömt bort mig, jag har i alla fall glömt bort mig själv! Har haft fullt upp, pluggat och börjat jobba nu också. Kan säga att tiderna är hemska typ .. börjar 07:00 alltså vaknar jag klockan 06:00 :/ men slutar 15:00 vilket i och för sig är bra, man har hela dagen ledigt!

Haft massa födelsedagar och studenter nu också, ja som sagt fullt upp! Imorgon ska jag dock vila ut mig, det ska bli så härligt. Först en tur med mamma och mormor till Överskottsbolaget, haha ska hitta någon fyndig ram som jag ska rama in min bild på mig och mitt hjärta som han kan ta med sig när han åker iväg. Han åker nämligen på onsdag, så nu försöker vi tillbringa så mycket tid tillsammans som det bara går. Jag åker till Serbien den 16juli, och vi kommer självklart ses där, men nästan 20 dagar utan honom, usch det kommer svida.

Ska strax hoppa in i min somriga pyjamas och sova, börjar känna mig sliten och trött. Nästan så att jag liknar en man, jobbar i mjukisbyxor och har en tofs på huvudet, hmm .. aaa the man is out of the cage.


Jag & mina bästa killkompisar


Min största lycka! Älskar dig <3

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAAW va söta majsan!!!! :) /s

2009-06-28 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0