Sunday, slowday

Söndag, en väldigt seg dag som rör sig som myrsteg genom skogen. Inget för mig, speciellt inte när man sitter hemma och mörkret lagt sig som en dimma över landet. Usch. Börjar nog gå in i en vinter-depp. Sådana här dagar är till för film, mat och ljus. Så ska min dag se ut i alla fall. Dock måste jag med mina kära föräldrar till några vänner till familjen, hade hellre tittat på film med pojken och syrran.

Gårdagen var hyfsad. Utgång, dricka, vänner, musik, dans och pojkvän = full pott. Härligt.

Nu MUSIK!

Juste, vad har hänt med den vita julen som fanns förr? Miss that. Give me snow .. like NOW! Piggar upp er med lite bilder, enjoy!







weheartit.com

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0