redan onsdag!

Tiden går för fort, jag hinner inte med allting jag ska och vill göra,
blir galen!

Jag vill bara ha en utav mina Sandra-dagar, få göra precis vad jag vill.
Helgen är redan "förstörd", eftersom jag jobbar på LÖRDAG.
helt tråkigt att jobba en lördag, en fredag eller söndag är helt okej.
Men lördag är dagen imellan liksom..Hade hellre velat gå ut på fredag,
men då ska man ju upp tidigt på lördag, + att jag lovat att hämta pappa från hans jobbfest.


Nu sitter jag bara & väntar om de ringer mig från jobbet,
antagligen jobbar jag 9:30-18:30, efter det ska jag & Marija ÄNTLIGEN träna igen:)

Onödig information:
Jag bröt av 2 naglar på jobbet igår när jag bar korgar.
Åtgärd: Inge mer korg-bärande och syrran är räddaren i nöden!

Have a nice day, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0