nu vill jag duscha & sova

Jag saknar min älskling hela tiden!
Haja vad bra det skulle vara om man kunde flytta ihop istället :)
ja, helt underbart.

Jag har jobbat idag, fick även uppskattning av att jag ställt upp så mycket,
fick tack & 2 biobiljetter där de står "Tack för ett strålande jobb!"
Så det känns bra att man får uppskattning av det :)

Efter det blev det träning med Marija, skönt!
Vi blev riktigt starka, starka som Bamse.
Imorgon slutar jag halv 8, då ska vi bara köra kondition imorgon (behövligt)

Arga Snickarn på TV nu, sedan duschen & prata med hjärtat i telefonen tills jag somnar.. åååhh 3 dagar kvar att jobba sen ska jag bara ha det skönt på lördag kväll och söndag... wiiiiiiii.

love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0