MIN PRINS

Spelat UNO med familjen här i ösmo nu, jag kom tvåa..
faaaan - dålig förlorare, nee.. inte så dålig förresten.

Hur som haver känner jag att jag måste få göra er läsare något avundsjuka,
det är nämligen så att jag fick världens bästa julklapp av min pojkvän!
Lyx för 2, säger det er något?

Jag & mitt hjärta ska bo på Clarion Hotel, få champagne, middag, gå på SPA, få massage, mysa i en uppvärmd pool uppe på taket, mysa på hotellrummet & frukostbuffé...

Låter inte det helt amazing? Jag blev och ÄR hur glad som helst,
och ser fram emot att boka in någon dag! Det ska verkligen bli helt underbart..
Han är den mest snälla, omtänksammaste människan som finns,
min pojkvän och även min bästa vän... som jag älskar högt!!




nu ska jag berätta en stor nyhet för mitt hjärta,
som jag precis fick reda på!!!!!!!!! :)

KRAM, SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0