jag är en linslus

Skepp Ohoj!

Marija och jag har känt värsta pressen på oss att hitta de allra bästa julklapparna, och ha den jul man förväntas att ha - vara med familjen & inte använda någon dator!

ne.. jag skoja bara, det var bara en dålig bortförklaring..

Vi var egentligen tvungna att stå i kö utanför mellandagsrean när butikerna öppna!

05:20 tog vi in till stan..

 

ne, de gjorde vi ju inte heller...

Vi var helt enkelt tvungna att mysa med våra underbara julklappar... eller nåt.Hur som helst tänker jag inte dra min julklappslista idag, utan bara berätta att jag endast har ett kapitel kvar i min alldeles underbara bok,
 Sophie Kinsella - I väntans tider

Jag älskar som sagt de böckerna.. och boken blev utläst väldans snabbt, börja läsa igår kväll vid 10 tiden och jag kan ju då absolut inte sluta läsa för de är SÅ SPÄNNANDE!

lika spännande med julklappar!
uppdaterar senare om lite roligare saker,

jag & marija får nu våra nyårsnaglar gjorda av min duktiga syster :)

 

KRAM, S & M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0