Inga ursäkter

Hej hopp :)

Nej fy vad vi har varit dåliga på att uppdatera, haha så kommer Sandra på med ursäkter. Men vi är människor, och har försökt njuta av den ledigheten vi har nu. Sedan så har det varit mycket de här två veckorna, handla julklappar, jobb, plugg, vänner, pojkvänner och sedan så var vi duktiga och tränade. Så himla mycket har vi gjort.

Hoppas ni där ute har haft en härlig jul och att ni kommer fira in det nya året ännu bättre.

Idag fick jag mina risiga naglar fixade. Sandras syster Johanna gjorde en ur-snygg nagelförlängning på mig och nu känner jag mig fräsch. Tänk vad naglar kan göra.

Imorgon blir det en fika med min vän som jag inte träffat på länge och sedan är det nyårsafton. Himla snabbt går det.

Nå är ni nöjda över erat år? Har ni gjort allt ni planerat? Jag tror faktiskt jag har gjort det :)

Nej nu ska jag vara social med min syster.


Puss på er. /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0