GOTT NYTT ÅR!

Nu får det nog bli mitt sista inlägg för idag,
har varit & handlat lite ögonskugga i "stan" (nynäshamn),
och varit och lämnat av lite hos Madde & Matte... där vi ska vara ikväll :)

Vi blir 11 st på middagen, ska bli jättemysigt!
Linus ska börja laga lite lunch åt oss, och jag ska hoppa in i duschen,
sedan åker vi & hjälper till hemma hos dom hade vi tänkt :)



BTW, Såhär ska en riktig julskinkmacka se ut!
Skånsk grovig senap & rödlök - yummi!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Hoppas alla ni som läser den här bloggen får det riktigt trevligt med nära och kära, och får se många fina raketer, det vet jag att jag kommer få..

Synd bara att jag kommer stå innanför väggarna (eftersom jag är livrädd för raketer)

KRAM! Sandra

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott nytt år på dig gumman / Mamma/Pappa

2009-12-31 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0