Getting ready ..

Hur är det där ute med er? Taggade inför imorgon? Har ni köpt klänning, fixat naglarna, noppat er, köpt skor osv?
Nja jag är nog inte den mest taggade människan just nu. Det har hänt något konstigt med mig .. är inte den glada människan längre och detta tycker tydligen min pojkvän också. When u´re feeling blue, there is nothing you can do ..

Men nog om tråkiga saker. Idag träffade jag två vänner jag inte träffat på länge. Det var mysigt och roligt. Fick skratta och ha trevligt med mina tjejer. Miss the times .. förr var allt annorlunda.

Nu ska jag nog sitta upp lite till sen blir det läggdags för mig, känner att kroppen måste få vila. Inte sovit mycket de senaste dagarna.

På söndag blir det iaf skridskor, och det ser jag fram emot verkligen.

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0