dagen innan..

Gick upp strax efter 8 imorse & åt frukost med mamma som också är ledig :)
Efter de har jag bara packat till min älskling, nyårsklänning, locktång etc..
och TWISTER! Japp, de köpte jag till syrran i julklapp,
men eftersom hon inte ska ha de på nyår fick jag låna de, snäll som hon är!


Ska ta bilen idag, inte kört på kanske 3 veckor... (vågar inte, det är halt)
Inte så bra med tanke på att jag endast haft mitt körkort i 4 månader snart,
då jag egentligen borde få in en körvana! endast tankat 3 ggr och jag har fulltank nu också..

Nu ska jag iaf ut och skrapa min bil.. skulle kört in den i garaget som mamma sa..
Så ska jag ge mig väg till bönderna i Nynäshamn!
Ska faktiskt till Madelen, få se vad vi hittar på't för skoj,
kanske förberedelser för imorgon :)

Uppdaterar senare, och visar några julklappar.. och min 42 tums TV jag köpt!
wiwiiwi!

KRAM PÅ ER! Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0