amor..

Blev faktiskt inte en så dålig dag efter allt. Pluggade ganska mycket, och sen tog jag en promenad med min mamma och syster till min faster och hennes underbart gulliga bebis. Tror inte ni kan förstå hur gullig hon är. Tjockis, söt och skrattar hela tiden, min lilla Sofija. Så himla underbart barn :)
Efter en halvtimma vi varit där ringer min pojk, undrar vad jag gör och säger att han har slutat jobba. Så han bestämmer sig för att åka till mig i Haninge och träffa mig. Han kom upp till min faster vi fikade sedan körde han hem min mamma och syster, gullunge! Sedan spenderade vi lite tid med varandra. Behövde verkligen få se honom, han får mig alltid att skratta tills tårarna rinner. Underbar.

Så ja det blev efter allt en härlig dag.



Amor fati - "kärleken till ödet"

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0