21 december!!

aaaah, I'm going crazy!! and so do all the rest of the people in sweden!
Jag är däremot klar med alla julklappar för länge sedan :)
däremot känner jag en stress av att behöva jobba 23e & 24e..

Livet är en pest ibland, men det är bara att bita ihop!
Det är inte så att man har ett val av att inte behöva jobba,
isåfall hade jag ju suttit hemma bänkad kl 3 framför kalle anka..
men ack nej, jag slutar 15:15, sen ska man ta sig hem...
tur att jag bor 1 minut från jobbet..


Haft en ledig dag idag, så himla skönt!
Jag har tränat lite inomhus, sit-ups, benböj o.s.v..
Sedan tog jag mig en kylig promenad, glömde långkallingar, BRRRR!!
och nu har jag badat varmt och tagit bort vinterpälsen på benen, haha..



En outfit från helgen, allt från H&M!
Risiga toppar, I know... måste ta mig till frissan.
hatar frisörer, ni suger... (okej då, inte allla, men ni som gnäller på att "ALLA" blonda har risigt hår och blabla, klipp dig oftare, använd shampoo från vår salong,I DON'T CARE!!!!!!!!!!)

S.R.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-22 @ 03:38:09
URL: http://jroom.blogg.se/
Postat av: Carrou and the Bird

Sv: Så gullig du är! :D

Så härlig blogg du har :) älskar namnet! Kram

2010-01-06 @ 21:00:31
URL: http://carrou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0