frussen

Ja, nu börjar man känna sig lite frussen..
Även fast solen lyser så är det lite kallt, märker det för min näsa & mina fötter blir alltid iskalla då,
av någon konstig anledning?

Nu har jag opererats iaf, för en vecka sedan exakt ..
J
ag börjar redan känna mig bättre! Det känns bättre den här gången än förra,
har som sagt tagit bort ett födelsemärke.. men nu är det gjort!!
Ska på återbesök på onsdag, sedan körlektion på torsdag.

Juste! jag klarade körkortsprovet! 61 rätt...
Inte illa va? bara 4 fel :) så snart ska jag köra upp också bara.
& jag ska f'nimej klara det också!

Jag och batman på en liten maskerad..
& Denna helg som var nyligen var det kräftskiva!
Hade dock inte med mig kameran, så ska se om jag kan få tag i några :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra ute på vägarna? vettefan, jag stannar nog hemma i så fall! haha grattis sallurt! puss millurt

2009-08-25 @ 21:55:37
Postat av: sandra

haha, tack millurt ;)

kör dock upp om 2 v, inte många tider lediga.

men snart har ja mitt körkort som tagit hur många år som helst ;p

2009-08-28 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0